ΣTHN COSMETICOM, ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ!!

Αν για οποιονδήποτε λόγο δε μείνατε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε από την Cosmeticom, μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 14 ημερών ζητώντας την επιστροφή της αξίας τους, ακολουθώντας τα παρακάτω απλά βήματα:

  1. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
    Θα χρειαστεί να ενημερώσετε για την επιστροφή́ των προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή́ τους, στο email orders.online@cosmeticom.gr.
  2. ΣΥΣΚΕΥΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    Συσκευάστε τα προϊόντα μαζί με το έντυπο υπαναχώρησης/επιστροφής συμπληρωμένο [εδώ] και την απόδειξη αγοράς ή φωτοτυπία αυτής, στην αρχική συσκευασία ή σε μία άλλη που να εξασφαλίζει ότι τα προϊόντα θα φτάσουν άθικτα στον προορισμό τους. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση που σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα δεν έχουν ανοιχθεί, αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.
  3. ΑΠΟΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών, με δική σας ευθύνη και δική σας χρέωση, στην παρακάτω διεύθυνση:

COSMETICOM - Ν.Γιδάς & Σια ΕΕ
23ο χλμ ΕΟ Αθηνών-Λαμίας, 14565 Αγ. Στέφανος Αττικής, 210.8160250

Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνεται μόνο μέσω κάποιας εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), ενώ δε θα γίνεται αποδεκτή η επιστροφή ενός δέματος με οποιονδήποτε άλλον τρόπο. Σε περίπτωση που κάποιος άλλος τρόπος χρησιμοποιηθεί, ενδέχεται να υπάρξουν έξοδα για την επιστροφή του δέματος στον αποστολέα. Στο σημείο αυτό συστήνεται η χρήση της συνεργαζόμενης με εμάς εταιρείας ταχυμεταφορών «Γενική Ταχυδρομική».

Σε κάθε περίπτωση, να διατηρήσετε την απόδειξη με τον αριθμό αποστολής, για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε εμείς την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά.


ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση που αποστάλθηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα cosmeticom.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές. Δεν πρέπει να έχουν αποσφραγισθεί, εμφανώς ανοιχθεί ή σκισθεί οι συσκευασίες τους. Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ταινίες ασφαλείας ή/και οι ζελατίνες περιτύλιξης, καθώς αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα των προϊόντων. Επίσης πρέπει να επιστρέφονται μαζί με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Δελτίο Αποστολής κλπ). Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις ΔΕΝ γίνονται αποδεκτές, επιστρέφονται πίσω στον πελάτη με δική του χρέωση όλων των μεταφορικών εξόδων που προκύπτουν, και δεν γίνεται καμία πίστωση χρημάτων.


ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Αν η επιστροφή γίνεται για άλλους λόγους εκτός από ελαττώματα στα προϊόντα ή λάθη στην παράδοση, θα πρέπει να αναλάβετε το κόστος αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων.

Εάν τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις και αποσταλούν σε εμάς μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών «Γενική Ταχυδρομική», τότε το κόστος μεταφοράς για την επιστροφή θα είναι 5,00 € για ένα δέμα βάρους μέχρι 2 κιλά́. Το ποσό αυτό δε θα καταβάλλεται στην εταιρεία ταχυμεταφορών, αλλά θα αφαιρείται από το χρηματικό ποσό που θα σας επιστραφεί. Το επιστρεφόμενο δέμα θα πρέπει να παραδίδεται σε κάποιο κατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών «Γενική Ταχυδρομική» με εντολή χρέωσης παραλήπτη.

Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε μία άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών για την επιστροφή των προϊόντων, θα πρέπει να εξασφαλίσετε την ασφαλή μεταφορά τους και να έχετε την ευθύνη για τυχόν απώλεια ή ζημιά στα προϊόντα κατά τη μεταφορά, που θα οφείλεται σε κακή επιλογή μεταφορέα και/ή τρόπου αποστολής.
Επίσης θα πρέπει να καταβάλετε οι ίδιοι άμεσα το αντίτιμο της αποστολής στην εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής σας. Σε περίπτωση που επιλέξετε η επιστροφή να γίνει με χρέωση παραλήπτη (εκτός αν χρησιμοποιηθεί η Γενική Ταχυδρομική), το δέμα δε θα γίνει αποδεκτό από εμάς και θα παραμείνει στον μεταφορέα, ο οποίος πιθανώς να σας το επιστρέψει με επιπλέον χρέωση.

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα που αποφασίσατε να επιστρέψετε, υπό τον όρο ότι τα προϊόντα που θα σταλούν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις.

Στην περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας, και όχι μέρους της, θα σας επιστρέψουμε και τυχόν αρχικό κόστος αποστολής που καταβάλλατε, με την προϋπόθεση να μην υπερβαίνει το κόστος της οικονομικότερης μεθόδου που προσφέρεται στην ιστοσελίδα.

Επιστροφές χρημάτων θα γίνονται μόνο μέσω του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική παραγγελία. Ειδικά για τις παραγγελίες που εξοφλούνται στην εταιρεία ταχυμεταφορών με αντικαταβολή, θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό σας σε μορφή IBAN προκειμένου να πιστώσουμε το αντίστοιχο ποσό. Στην περίπτωση αυτή ενδέχεται να υπάρξει κράτηση κάποιας προμήθειας για το εισερχόμενο έμβασμα από την τράπεζά σας, ανάλογα την οικονομική της πολιτική. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για περισσότερες λεπτομέρειες.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Μπορώ να κάνω αλλαγή ή αντικατάσταση σε προϊόντα;

Οι αλλαγές και αντικαταστάσεις προϊόντων δεν είναι εφικτές. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποια προϊόντα, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται παραπάνω και στη συνέχεια να υποβάλλετε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε.

Παρέλαβα ένα δώρο. Μπορώ να το επιστρέψω;

Αν θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται ανωτέρω και ο ίδιος θα είναι και ο αποδέκτης της επιστροφής των χρημάτων.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγοράστηκε σε ένα φυσικό κατάστημα με προϊόντα της Cosmeticom;

Στη cosmeticom.gr, μπορούμε να δεχτούμε τις επιστροφές για τα προϊόντα που αγοράστηκαν αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας μας www.cosmeticom.gr. Προϊόντα που αγοράστηκαν από κάποιο φυσικό κατάστημα θα πρέπει να επιστραφούν εκεί και μόνο. Τα προϊόντα που αγοράζονται σε καταστήματα που διακινούν προϊόντα της Cosmeticom υπόκεινται στην πολιτική επιστροφής του κάθε καταστήματος.

Τα προϊόντα μου έφτασαν με φθορές. Τι πρέπει να κάνω;

Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε το κουτί για τυχόν φθορές που μπορεί να έχει υποστεί κατά τη μεταφορά. Είναι φυσιολογικό για το κουτί αποστολής να φέρει φθορές, ωστόσο εάν παρατηρήσετε βλάβες στα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και τα περιεχόμενα και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο email orders.online@cosmeticom.gr.